Seoul

6 december 2017 - Seoul, Zuid-Korea

maandag 4 december Ælse werd al om 5 uur wakker en dus waren we al om 5.45 klaar om naar het vliegveld te gaan en gelukkig kwam de taxi ook op tijd en het verkeer zat ook mee , met als resultaat dat we rond 6.45 uur er al waren  Dus ruim 3 uur op het vliegveld de tijd gedood en daarna nog ruim 11 uur in het vliegtuig gehangen geslapen en de tijd gedood. Toen we in Seoul ( Incheon) aankwamen wat het plaatselijke tijd 17.40 maar toen hadden we er al 18 uur op zitten  nog een uurtje met de taxi naar het hotel en we doken rond 22.00 uur ons bed in en waren toen 21 uur op geweest. Maar een goede nachtrust doet wonderen en dus waren we de volgende dag toch rond 7.00 uur wakker. En een goed ontbijt doet ook wonderen .waarna we met de bus naar  D desing plasa gingen waar we een 3d versie zagen  van de rond  1400 gemaakte tekeningen, erg leuk. Daarna zijn we naar de tempel gelopen en met de metro terug naar het hotel.

Daarna vlak bij het hotel hebben we een vlees bbq gedaan.

Vandaag zijn we met de hop on hop of bus langs de paleizen uit de Joseon dinasty  gegaan en naar een hanon village. Helaas is het door het jaar getijde minder mooi allemaal maar als je daar loopt weet je zeker dat het e zomers heel mooi moet uit zien doot de bloemen, plantenen bomen die nu in hun winterslaap zijn. Dus misschien toch eens in de zomer er naar terug!!!