De vlucht

23 oktober 2017

We vertrokken om 21.50 uit Amsterdam en kregen nog een maaltijd om 22.30 uur daarna slapen  nou ja dat probeer je dan met een film en een boek en uiteindelijk sukkel je wel in slaap we hadden plaatsen tussen raam en gangpad dus ik hoefde alleen Ælse te storen als ik naar de wc moest en dat hoefde ik gelukkig niet zo veel. Voor aankomst in Seoul kregen we nog een ontbijt. Daarna naar het volgende vliegtuig naar Auckland. Gelukkig was de wachttijd maar twee uren za hadden naast de wachtruimte een kleine ruimte met bedden waar ik (T) even heerlijk op heb gelegen.

Tijdens de tweede vlucht kregen we weer een diner en ontbijt en toen hadden we 19 uur in een vliegtuig gezeten en moesten we nog 2uur naar Christchurch. Maar bij het ophalen van onze koffers bleek mijn (T) koffer er niet bij te zijn.

Dus naar de bagage service daar zat een man die goed maar erg langzaam  werkte,  maar na alles ingevuld te hebben en alle adressen enz gespeld te hebben zodat hij ze nog eens kon typen en daarnaast moest hij nog bellen met de man van Korian aiirlines     daar moest ik weer een formulier invullen en ik kreeg een vergoeding voor het ongemak. Volgens hen zou ik rond 25 oktober mijn koffer weer krijgen en die sturen ze naar de plaats waar ik dan ben (we worden gebeld). Dus voorlopig zal ik me wat moeten behelpen maar gelukkig had ik ook wat kleding in mijn rugzak. En vooral hopen dat ik mijn koffer echt terug krijg.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl