Zonder douche maar wel veel water

25 oktober 2017 - Alexandra, Nieuw-Zeeland

Na een rustige tocht zijn we in gisteren in Oamaru aangekomen, dat nog veel gebouwen uit vervlogen tijden heeft deze zijn goed gerestaureerd. Tijdens onze tocht kwamen we bij een Nederlandse bakker,  Die verkocht zuurdesum brood wat we kochten en waar we vandaag lekker van hebben gegeten.

Even buiten de stad hebben we op een DOC camping gestaan een soort natuurcampings die je in diverse niveaus hebt van eenvoudig tot heel eenvoudig. Wij stonden op een standaard camping dat betekent alleen koud water en een hudo. Je afval moet Je zelf weer meenemen, maar het ligt mooi in de natuur en via alleen een gravelpad kan je daar komen. ( dat was een van de redenen waarom we een kleine auto/camper wilden hebben zodat we op deze kampings kunnen staan. Daar aangekomen eten gemaakt en daarna lekker slapen. Ælse had de auto zo gezet dat we smorgens lekker in het zonnetje zouden staan, maar helaas was het bewolkt en ging het daarna regenen en heeft het bijna de hele dag geregend, soms een beetje maar ook regelmatig hard. Gelukkig gingen we verder met de auto en nu maar hopen dat het morgen droog is als we onze fietstocht gaan maken. Aan gekomen bij onze b&bwas mijn koffer ook aangekomen en kon ik dus eindelijk alle spullen gaan reorganiseren dat heb ik nu voor de helft gedaan de rest doe ik morgen nu eerst eten koken.