Naar Queenstown

3 november 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Gisteren lekker rustig opgestaan en na een bezoek aan de supermarkt richting Queenstown ca 180 km . Onderweg hebben we lekker gelunched aan het begin van lake Wakatitu in Kingston. De stad is zo klein dat alleen op zaterdag de bibliotheek open is. Rond 1600 uur kwamen we 10 km voorbij Queenstown aan op een mooie DOC camping aan Mike Lake. Daar gegeten en de achter tent en zij tent voor het eerst opgezet. Midden in de nacht werden we wakker van de regendruppels niet heel hard maar wat zal dat voor morgen betekenen?
Bij het opstaan was het droog dus tenten opgeruimd en rond 9.30 uur begonnen we aan onze 2.30 uur durende wandeling rond Lake Mike. We begonnen met miezel regen en dat was gelukkig ruim 1.5 uur zo maar het laatste uur werden we echt wel goed nat. Maar Ælse heeft wel 5,8 km gelopen . Daarna in de overdekte ruimte geluncht met lekkere warme kippensoep.
Toen naar de stad, dat had niet zo veel om het lijf. Touristenstraatje met allemaal de zelfde dingen en heel veel eethuizen. En door naar een camping met meer comfort cq warme douche.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade